Náměty, recenze, postřehy

11. 1. 2013

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Děti

(Jiří Šimbera, 29. 9. 2017 23:04)

Dobrý den, Dnes jsem byl na horroru TO výborný film, výborná cena, ale řeknu vám ty děti zamnou co neustále kecaly žvanily a rušily můj zážitek.... Nemám nic proti vám, miluji vaše kino :) Ale co mě opravdu rozčiluje je,že puští te malé hloupé děti, které by neměli na tyhel filmy chodit a už vůbec ne používat vulgarismy jako v kině. Neberte to útočně ale kdybyste byli na mém místě rozhodně vás to naštve taky.... Děkuji Hezký den

Děti: TO

(Dana Langová, 21. 12. 2017 11:37)

Děkuji pane Šimbera za informaci. Ano i mě občas štve jak se naši diváci v kině chovají. A hodně. Bohužel to nebývá jen výsadou ,,malých,,. A hranice 15 let si určuje dost těžko pokud se vstupenky kupují po více kusech. A ,,zakázat,, vstup divákovi, pokud jej rodiče ,,pustí,,? Vždy dbáme na přístupnost. Během filmů jdeme občas do sálu na kontrolu. Výchova začíná podstatně dříve. Možná by Vás překvapilo jak se v pohodě dívají na filmy rodiče a jejich děti nám z kina dělají kůlničku na dříví. Věřím, že Vás tato zkušenost neodradí od návštěvy našeho kina, neboť si považujeme každého slušného diváka. Budeme se snažit lépe hlídat!!! Děkuji za pochopení Dana Langová, vedoucí kina

3D

(Pedro, 15. 4. 2016 20:24)

Umožňuje nová technika po digitalizaci promítání i ve 3D? Pokud ano,uvažujete o využití 3D promítání v budoucnu tak jako např. Kino Panorama v Rosicích?

Re: 3D

(3D- kino Ivančice, 18. 4. 2016 14:48)

Nová promítací technologie, která je zřízena v našem kině to relativně ,,umožňuje,, prozatím, ale není dokončena z důvodů financí. Kino prošlo rekonstrukci sedadel a toalet. Navíc se otevřelo letní promítání a zimní během adventních svátků pro veřejnost. V případě, že vedení města uzná, že zřízení 3D je pro veřejnost dobrou investicí jistě se můžete u nás do budoucna na promítání ve 3D těšit. V letošním roce to určitě nebude. Děkuji za Váš dotaz. S pozdravem Dana Langová, vedoucí kina